Foods

Sziasztok!

Szeretnék bemutatni néhány ételt is, amik újdonságok voltak nekem.
Kedden volt a célgnél Hálaadás napi ebéd, és holnap, 23-án ünneplik ezt a napot a családoknál. Az ebéden sonka, héjában főtt krumpli öntetekkel és kukorica volt a menü, különféle pitékkel. Én egy citromos habcsók pitét választottam. (Lemon meringue pie) Finom volt nagyon :)
Ezeket pedig egy cukrászdában láttam: (a bal oldali szélén szintén van egy meringue pie)

Ez egy pekándiós pite, amit kóstoltam is. Karamella-szerű krém van a tészta fölött, a tetején pedig a diók ülnek.
Az édességek közül érdekes volt a "fudge" (vajkaramella) is, amit sok helyen kézműves módszerrel készítenek. A végén ízesítik, rudakat formáznak belőle és díszítik.





Itt kevésbé van sokféle táblás csoki, mint amilyenek otthon. Inkább a szeletes csokik és fudge formában kaphatóak csoki-szerű édességek.
A hétvégén ittam eszpresszót, nagyon hiányzott már. :) Itt sokkal kevesebb helyen lehet kapni.
Ezek pedig karamellizált almák, különféle díszítéssel:

Egy érdekes édesség, csokiba mártott kisütött szalonna:
És valami kevésbé édes, vörös áfonya:

Kipróbáltam, hogy milyen áfonyaszószt készíteni belőle. Egész savanykás, finom szósz húsokhoz. (Azért elég gyorsan elfogyott.)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések