Thanksgiving & Christmas Decorations

Sziasztok!

Nemrég volt Thanksgiving, amit az itteniek egyik legnagyobb családi ünnepe.. A cégnél invitáltak többen is minket vacsorára, nagyon kedvesek voltak.
Akikhez csatlakoztunk, ők Grand Rapids mellett laktak, az erdő közepén. Vadpulykákat láttunk is arra sétálni a kertben, és az mondták, őzeket is látni elég gyakran.
A vacsora nagyon finom volt, sült pulyka különböző salátákkal, töltelékekkel, zöldségekkel és áfonyaszósszal. Illetve volt még egy rózsaszín gyümölcssaláta, ami inkább édes volt és marshmallow is volt benne, de a hús mellé kínálták. Desszertnek pedig piték voltak.
A Hálaadás ennél a családnál imádsággal kezdődött. (itt ez egészen elterjedt a hétköznapokban is) Beszélgettünk, érdeklődőek voltak a magyar szokásokkal kapcsolatban. Vacsora után pedig társasoztunk, kártyáztunk. :) Már hiányoznak az otthoni társaspartik! ;)
Kellemes volt a hangulat az összejövetelen, és kedvesek voltak, hogy meghívtak egy ilyen családi eseményre.
A Hálaadás nap után tartják a Black Friday-t, de én ezt most inkább kihagytam, nem vadásztam magamnak semmit.
A hétvégén pedig már fent voltak a városban a karácsonyi dekorációk. Nagyon tetszettek nekem, igényesek szerintem. Csináltam néhány fotót is róluk. A városi fesztivál "zászlói" úgy tűnik, hogy mindig az aktuális ünnep színeibe vannak öltöztetve.





Volt kint két zászló is a városi múzeum mellett (az alsó a vietnami hadifoglyokat és eltűnt katonákat kereső aktivisták és emlékezők zászlója, más néven POW/MIA zászló)


 Holnap pedig már indulunk haza, és ha minden jól alakul, pénteken otthon leszek. Nagyon várom már, gyors és eseményekben dús volt ez a hónap. Tele volt emlékezetes dolgokkal, rengeteg mindent meg kellett szokni az elején és nagyon sokat tanultam itt!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések